Plik w formacie PDF

Wynik postępowania

Plik w formacie PDF

Informacja o zawarciu umowy



Urząd Zamówień Publicznych

Al. Szucha 2/4; 00-582 Warszawa

Faks: (022) 45 87 700

Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl 

 

FORMULARZ ZP-300

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Rodzaj zamówienia

 

Roboty budowlane

 

Publikacja obowiązkowa

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I.1) NAZWA, ADRESY I OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTÓW

Nazwa:

Urząd Miejski w Żabnie

Adres pocztowy:  ul. Jagiełły 1

Miejscowość: Kod pocztowy: Województwo: Żabno 33-240 małopolskie

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Telefon: Andrzej Bartik, Paweł Łazarz (014) 645-65-60

E-mail: Fax: ugzabno@zabno.pl (014) 645-64-20

Adresy internetowe

Ogólny adres zamawiającego (URL):  www.zabno.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

I) ADRESY I OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTÓW, U KTÓRYCH MOŻNA UZYSKAĆ DALSZE INFORMACJE

Jak wyżej

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

II) ADRESY I OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTÓW, OD KTÓRYCH MOŻNA UZYSKAĆ SPECYFIKACJĘ ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Jak wyżej

Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

III) ADRESY I OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTÓW, DO KTÓRYCH NALEŻY PRZESYŁAĆ WNIOSKI O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU/OFERTY

Jak wyżej

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Przedmioty działalności :Budownictwo i obiekty komunalne

Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających : Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

Wykonanie fundamentów Domu Ludowego, zaplecza szatniowo - sanitarnego dla sportowców i Przedszkola w Łęgu Tarnowskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług

(a) Roboty budowlane  ; Wykonanie

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Łęg Tarnowski

II.1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia

Wykonanie fundamentów Domu Ludowego, zaplecza szatniowo - sanitarnego dla sportowców i Przedszkola w Łęgu Tarnowskim.

II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego

1.Oferta na wykonanie zamówienia wg wzoru określonego w załączniku nr 1.

2.Oświadczenie, że oferent spełnia wymogi określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy , wg wzoru określonego w załączniku nr 2.

3.Kosztorys ofertowy - załącznik nr 8.

4.Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5.Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.

6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

7.Aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

8.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

9.Wykaz wykonanych robót, doświadczenie oferenta w zakresie realizacji zamówień o podobnym charakterze, wg wzoru określonego w załączniku nr 3 z ostatnich 5 lat - minimum 2 roboty o wartości powyżej 300 000,00 zł każda, potwierdzone referencjami - pod ocenę będą brane referencje w zakres których wchodzić będą prace związane z wykonaniem fundamentów oraz kompleksowe wykonanie obiektu, nie będą brane pod ocenę prace remontowe .

10.Informacja o kierownictwie firmy, wykaz osób nadzorujących realizacje zadania - należy załączyć uprawnienia kierowników poszczególnych branż wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 5.

11.Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium.

12.Zaakceptowany przez oferenta wzór umowy zgodny z załącznikiem nr 6.

13.Proponowany harmonogram rzeczowo-finansowy.

14.Wykaz sprzętu - załącznik nr 4.

II.1.7) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

Słownictwo główne Słownictwo uzupełniające (jeśli dotyczy)

Główny przedmiot 45.00.00.00-7 

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej : Nie

II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej : Nie

II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

Całkowita wielkość lub zakres

Dokładny zakres określony został w przedmiarze robót i dokumentacji projektowej stanowiących załączniki do SIWZ

II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA

Wymagany  - Data zakończenia 30/05/2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium

7 000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

INFORMACJE DOTYCZĄCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE I FORMALNOŚCI NIEZBĘDNE DO OCENY, CZY SPEŁNIA ON WYMAGANIA EKONOMICZNE, FINANSOWE I TECHNICZNE

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):

1.Nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Uprawnieni do występowania w obrocie prawnym , zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 3.Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny.

4.Posiadający uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności a w szczególności uprawnień wymaganych przez Prawo budowlane.

5.Wyrażą zgodę na wydłużone terminy płatności faktur do 30 dni od daty otrzymania faktur przez zamawiającego.

6.Udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na minimum 36 miesiące.

7.Wykonali w ostatnich 5 latach przynajmniej dwa zadania których wartość każdego przekracza 300 000,00 zł.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie dołączonych do oferty dokumentów wymienionych w punkcie 9 SIWZ

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):

1.Oferta na wykonanie zamówienia wg wzoru określonego w załączniku nr 1.

2.Oświadczenie, że oferent spełnia wymogi określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy , wg wzoru określonego w załączniku nr 2.

3.Kosztorys ofertowy - załącznik nr 8.

4.Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5.Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.

6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

7.Aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

8.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

9.Wykaz wykonanych robót, doświadczenie oferenta w zakresie realizacji zamówień o podobnym charakterze, wg wzoru określonego w załączniku nr 3 z ostatnich 5 lat - minimum 2 roboty o wartości powyżej 300 000,00 zł każda, potwierdzone referencjami - pod ocenę będą brane referencje w zakres których wchodzić będą prace związane z wykonaniem fundamentów oraz kompleksowe wykonanie obiektu, nie będą brane pod ocenę prace remontowe .

10.Informacja o kierownictwie firmy, wykaz osób nadzorujących realizacje zadania - należy załączyć uprawnienia kierowników poszczególnych branż wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 5.

11.Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium.

12.Zaakceptowany przez oferenta wzór umowy zgodny z załącznikiem nr 6.

13.Proponowany harmonogram rzeczowo-finansowy.

14.Wykaz sprzętu - załącznik nr 4.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 Przetarg nieograniczony

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

 

1. Cena 80.00

2. Długość okresu gwarancji 20.00

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna : Nie

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (Jeżeli dotyczy)

http://www.zabno.pl/przetpub/2006/25p06.htm

IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert

Data: 23/10/2006  Godzina: 09:45

IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty

polski

IV.3.5) Termin związania ofertą - okres w dniach: 30

IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

Data: 23/10/2006 Godzina: 10:00

Miejsce Urząd Miejski w Żabnie

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ

Nie

VI.2) INFORMACJE DODATKOWE

Data przekazania ogłoszenia do UZP – 21.09.2006 r.

 

 

 

Załączniki do pobrania :

Plik w formacie PDF

SIWZ

Plik w formacie PDF

Przedmiar robót

Plik w formacie PDF

Projekt budowlany

Plik w formacie PDF

Specyfikacje techniczne