Urząd Zamówień Publicznych
Al. Szucha 2/4; 00-582 Warszawa
Faks: (022) 45 87 700
Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl
Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
Publikacja obowiązkowa
Nazwa:
Urząd Miejski w Żabnie
Adres pocztowy: ul. Jagiełły 1
Miejscowość: Kod pocztowy: Województwo: Żabno 33-240 małopolskie
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Telefon: Andrzej Bartik, Paweł Łazarz (014) 645-65-60
E-mail: Fax: ugzabno@zabno.pl (014) 645-64-20
Adresy internetowe
Ogólny adres zamawiającego (URL): www.zabno.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów
I) ADRESY I OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTÓW, U KTÓRYCH MOŻNA UZYSKAĆ DALSZE INFORMACJE
Jak wyżej
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów
II) ADRESY I OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTÓW, OD KTÓRYCH MOŻNA UZYSKAĆ SPECYFIKACJĘ ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Jak wyżej
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów
III) ADRESY I OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTÓW, DO KTÓRYCH NALEŻY PRZESYŁAĆ WNIOSKI O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU/OFERTY
Jak wyżej
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Przedmioty działalności :Budownictwo i obiekty komunalne
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających : Nie
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
Wykonanie fundamentów Domu Ludowego, zaplecza szatniowo - sanitarnego dla sportowców i Przedszkola w Łęgu Tarnowskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług
(a) Roboty budowlane ; Wykonanie
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Łęg Tarnowski
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia
Wykonanie fundamentów Domu Ludowego, zaplecza szatniowo - sanitarnego dla sportowców i Przedszkola w Łęgu Tarnowskim.
II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego
1.Oferta na wykonanie zamówienia wg wzoru określonego w załączniku nr 1.
2.Oświadczenie, że oferent spełnia wymogi określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy , wg wzoru określonego w załączniku nr 2.
3.Kosztorys ofertowy - załącznik nr 8.
4.Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.
6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7.Aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
8.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
9.Wykaz wykonanych robót, doświadczenie oferenta w zakresie realizacji zamówień o podobnym charakterze, wg wzoru określonego w załączniku nr 3 z ostatnich 5 lat - minimum 2 roboty o wartości powyżej 300 000,00 zł każda, potwierdzone referencjami - pod ocenę będą brane referencje w zakres których wchodzić będą prace związane z wykonaniem fundamentów oraz kompleksowe wykonanie obiektu, nie będą brane pod ocenę prace remontowe .
10.Informacja o kierownictwie firmy, wykaz osób nadzorujących realizacje zadania - należy załączyć uprawnienia kierowników poszczególnych branż wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 5.
11.Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium.
12.Zaakceptowany przez oferenta wzór umowy zgodny z załącznikiem nr 6.
13.Proponowany harmonogram rzeczowo-finansowy.
14.Wykaz sprzętu - załącznik nr 4.
II.1.7) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
Słownictwo główne Słownictwo uzupełniające (jeśli dotyczy)
Główny przedmiot 45.00.00.00-7
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej : Nie
II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej : Nie
Całkowita wielkość lub zakres
Dokładny zakres określony został w przedmiarze robót i dokumentacji projektowej stanowiących załączniki do SIWZ
Wymagany - Data zakończenia 30/05/2007
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium
7 000,00 zł
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
INFORMACJE DOTYCZĄCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE I
FORMALNOŚCI NIEZBĘDNE DO OCENY, CZY SPEŁNIA ON WYMAGANIA EKONOMICZNE, FINANSOWE
I TECHNICZNE
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):
1.Nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Uprawnieni do występowania w obrocie prawnym , zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 3.Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny.
4.Posiadający uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności a w szczególności uprawnień wymaganych przez Prawo budowlane.
5.Wyrażą zgodę na wydłużone terminy płatności faktur do 30 dni od daty otrzymania faktur przez zamawiającego.
6.Udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na minimum 36 miesiące.
7.Wykonali w ostatnich 5 latach przynajmniej dwa zadania których wartość każdego przekracza 300 000,00 zł.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie dołączonych do oferty dokumentów wymienionych w punkcie 9 SIWZ
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):
1.Oferta na wykonanie zamówienia wg wzoru określonego w załączniku nr 1.
2.Oświadczenie, że oferent spełnia wymogi określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy , wg wzoru określonego w załączniku nr 2.
3.Kosztorys ofertowy - załącznik nr 8.
4.Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.
6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7.Aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
8.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
9.Wykaz wykonanych robót, doświadczenie oferenta w zakresie realizacji zamówień o podobnym charakterze, wg wzoru określonego w załączniku nr 3 z ostatnich 5 lat - minimum 2 roboty o wartości powyżej 300 000,00 zł każda, potwierdzone referencjami - pod ocenę będą brane referencje w zakres których wchodzić będą prace związane z wykonaniem fundamentów oraz kompleksowe wykonanie obiektu, nie będą brane pod ocenę prace remontowe .
10.Informacja o kierownictwie firmy, wykaz osób nadzorujących realizacje zadania - należy załączyć uprawnienia kierowników poszczególnych branż wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 5.
11.Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium.
12.Zaakceptowany przez oferenta wzór umowy zgodny z załącznikiem nr 6.
13.Proponowany harmonogram rzeczowo-finansowy.
14.Wykaz sprzętu - załącznik nr 4.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1. Cena 80.00
2. Długość okresu gwarancji 20.00
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna : Nie
IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (Jeżeli dotyczy)
http://www.zabno.pl/przetpub/2006/25p06.htm
IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert
Data: 23/10/2006 Godzina: 09:45
IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty
polski
IV.3.5) Termin związania ofertą - okres w dniach: 30
IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
Data: 23/10/2006 Godzina: 10:00
Miejsce Urząd Miejski w Żabnie
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ
Nie
VI.2) INFORMACJE DODATKOWE
Data przekazania ogłoszenia do UZP – 21.09.2006 r.
Załączniki do pobrania :