OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
roboty budowlane
Wykonanie kanalizacji sanitarnej w Łęgu Tarnowskim część II etap
I.
Publikacja obowiązkowa.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd
Miejski w Żabnie, do kontaktów: Danuta Białoszewska, Paweł Łazarz, ul. Jagiełły
1, 33-240 Żabno, tel. (014) 645-65-60, fax
(014) 645-64-20, e-mail: ugzabno@zabno.pl.
Adresy internetowe
Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): , www.zabno.pl.
Adres profilu nabywcy (URL):
Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot.
dynamicznego systemu zakupów (URL):
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla
osoby upoważnionej do kontaktów.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod
adresem: Urząd Miejski w Żabnie, do kontaktów: Danuta Białoszewska, Paweł
Łazarz, ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, tel.
(014)
645-63-73, fax (014) 645-64-20, e-mail: ugzabno@zabno.pl,
adres internetowy : www.zabno.pl/przetpub/2006/21p06.htm.
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy
przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty
działalności: Administracja samorządowa; Środowisko, Budownictwo i obiekty
komunalne.
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających:
Nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie
kanalizacji sanitarnej w Łęgu Tarnowskim część II etap I.
1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych,
realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane.
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Łęg Tarnowski.
1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
Czas trwania umowy ramowej:
Wartość umowy ramowej:
Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:
1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem
zamówienia jest zadanie pod nazwą :
„Wykonanie kanalizacji sanitarnej w Łęgu Tarnowskim część II etap I” – a
dokładny jego zakres określony został w projekcie budowlanym, przedmiarze robót
i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
stanowiących załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ.
1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających
spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań
określonych przez zamawiającego:
1) O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się oferenci :
1.
Nie wykluczeni z postępowania na podstawie art.
24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.
Uprawnieni do występowania w obrocie prawnym ,
zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
3.
Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie
oraz potencjał techniczny.
4.
Posiadający uprawnienia niezbędne do wykonania
określonych prac lub czynności a w szczególności uprawnień wymaganych przez
Prawo budowlane.
5.
Zatrudniają co najmniej 15
pracowników.
6.
Wyrażą zgodę na wydłużone terminy płatności
faktur do 30 dni od daty otrzymania faktur przez zamawiającego.
7.
Udzielą gwarancji na przedmiot
zamówienia na minimum 36 miesiące.
8.
Wykonali w ostatnich 5 latach
przynajmniej trzy zadania których wartość każdego przekracza
1 000 000,00 zł.
9.
Których średni obrót roczny za
ostatnie 3 lata przekroczył 1 500 000,00 zł – należy dołączyć bilans lub Pit.
10.
Którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
11.
Którzy posiadają polisę lub inny
dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na
kwotę minimum 1 000 000,00 zł
2) Ocena spełnienia
tych warunków nastąpi na podstawie dokumentów wymienionych w punktach 9
niniejszej SIWZ, tj :
1.
Oferta na wykonanie zamówienia wg wzoru
określonego w załączniku nr 1.
2.
Oświadczenie, że oferent spełnia wymogi
określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy , wg
wzoru określonego w załączniku nr 2.
3.
Wypełniony kosztorys ofertowy zgodny z
przedmiarem robót - załącznik nr 8.
4.
Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo
aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert.
5.
Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na
podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.
6.
Aktualną informację z Krajowego Rejestru
Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub
administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.
1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert.
7.
Aktualną informacją z Krajowego Rejestru
Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
8.
Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika
urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie
zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
9.
Informację na temat przeciętnej liczby
zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie
ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, potwierdzone drukiem DRA-rozliczenie z ZUS za miesiąc czerwiec 2006 r.
10.
Wykaz wykonanych robót, doświadczenie oferenta
w zakresie realizacji zamówień o podobnym charakterze, wg wzoru określonego w
załączniku nr 3 z ostatnich 5 lat – minimum 3 roboty o wartości powyżej 1000
000,00 zł każda, potwierdzone referencjami.
11.
Informacja o kierownictwie firmy, wykaz osób
nadzorujących realizacje zadania -
należy załączyć uprawnienia kierowników poszczególnych branż wraz z aktualnymi
zaświadczeniami o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr
5.
12.
Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium.
13.
Polisę lub inny dokumentu ubezpieczenia
potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1 000 000,00
zł.
14.
Zaakceptowany przez oferenta wzór umowy zgodny
z załącznikiem nr 6.
15.
Proponowany harmonogram rzeczowo-finansowy.
16.
Informacje o podwykonawcach – załącznik nr 5a.
17.
Wykaz sprzętu – załącznik nr 4.
18.
Informacja o sytuacji finansowej. Oferent musi
dołączyć bilans oraz rachunek zysków i strat za ostatnie trzy lata
bilansowe (w przypadku oferentów nie
zobowiązanych do sporządzania bilansu – dołączą oni informację określającą
obroty, zysk, oraz zobowiązania i należności ogółem).
19.
Informację z banku, w którym wykonawca posiada
podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków
finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy do 1 000 000,00 zł, wystawionej
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.24.10-9, 45.23.24.23-3.
1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia : powyżej 60 000 EURO.
3) Czas
trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach :4.
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Oferent wniesie wadium w wysokości 30
000,00 zł, słownie: trzydzieści tysięcy zł.
III.2) Warunki udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i
formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe
i techniczne
Opis warunków udziału w postępowaniu: 1)
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci :
12.
Nie wykluczeni z postępowania na podstawie art.
24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
13.
Uprawnieni do występowania w obrocie prawnym ,
zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
14.
Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie
oraz potencjał techniczny.
15.
Posiadający uprawnienia niezbędne do wykonania
określonych prac lub czynności a w szczególności uprawnień wymaganych przez
Prawo budowlane.
16.
Zatrudniają co najmniej 15
pracowników.
17.
Wyrażą zgodę na wydłużone terminy płatności
faktur do 30 dni od daty otrzymania faktur przez zamawiającego.
18.
Udzielą gwarancji na przedmiot
zamówienia na minimum 36 miesiące.
19.
Wykonali w ostatnich 5 latach
przynajmniej trzy zadania których wartość każdego przekracza
1 000 000,00 zł.
20.
Których średni obrót roczny za
ostatnie 3 lata przekroczył 1 500 000,00 zł – należy dołączyć bilans lub Pit.
21.
Którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
22.
Którzy posiadają polisę lub inny
dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na
kwotę minimum 1 000 000,00 zł
2) Ocena spełnienia
tych warunków nastąpi na podstawie dokumentów wymienionych w punktach 9
niniejszej SIWZ.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w
postępowaniu:
Ocena spełnienia
tych warunków nastąpi na podstawie dokumentów wymienionych w punktach 9
niniejszej SIWZ.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa w
punkcie VIII 1.5. niniejszej specyfikacji muszą być:
1.
Oferta na wykonanie zamówienia wg wzoru
określonego w załączniku nr 1.
2.
Oświadczenie, że oferent spełnia wymogi
określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy , wg
wzoru określonego w załączniku nr 2.
3.
Wypełniony kosztorys ofertowy zgodny z
przedmiarem robót - załącznik nr 8.
4.
Aktualny
odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert.
5.
Koncesję,
zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji,
zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie
objętym zamówieniem.
6.
Aktualną
informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia
właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w
zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert.
7.
Aktualną
informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1
pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert
8.
Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu
skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne
lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
9.
Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych
pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich
trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, potwierdzone drukiem DRA-rozliczenie z ZUS za miesiąc czerwiec 2006 r.
10.
Wykaz wykonanych robót,
doświadczenie oferenta w zakresie realizacji zamówień o podobnym charakterze,
wg wzoru określonego w załączniku nr 3 z ostatnich 5 lat – minimum 3 roboty o
wartości powyżej 1000 000,00 zł każda, potwierdzone referencjami.
11.
Informacja o kierownictwie firmy, wykaz osób
nadzorujących realizacje zadania -
należy załączyć uprawnienia kierowników poszczególnych branż wraz z aktualnymi
zaświadczeniami o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr
5.
12.
Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium.
13.
Polisę lub inny dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum
1 000 000,00 zł.
14.
Zaakceptowany przez oferenta wzór umowy zgodny
z załącznikiem nr 6.
15.
Proponowany harmonogram rzeczowo-finansowy.
16.
Informacje o podwykonawcach – załącznik nr 5a.
17.
Wykaz sprzętu – załącznik nr 4.
18.
Informacja o sytuacji finansowej. Oferent musi
dołączyć bilans oraz rachunek zysków i strat za ostatnie trzy lata
bilansowe (w przypadku oferentów nie
zobowiązanych do sporządzania bilansu – dołączą oni informację określającą
obroty, zysk, oraz zobowiązania i należności ogółem).
19.
Informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy
rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub
zdolność kredytową wykonawcy do 1 000 000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do
udziału w postępowaniu:
2) Kryteria oceny ofert
2.1) Kryteria oceny ofert: cena 80%, długość okresu gwarancji 20%.
2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
3) Informacje administracyjne
3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków
zamówienia
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja
istotnych warunków zamówienia: www.zabno.pl/przedpub/2006/21p06.htm
.
Opłata: 50,00 zł
Warunki i sposób płatności:
przelew
3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się
wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie
otrzymania tego opisu:
3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 18.08.2006 godzina 09.45.
3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu lub oferty: polski.
3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.08.2006, godzina
10:00, miejsce : Urząd Miejski w Żabnie.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze
środków Unii Europejskiej: Nie.
2) Informacje dodatkowe:
3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.07.2006.
Załączniki do pobrania :