Plik w formacie PDF

Wynik postępowania

Plik w formacie PDF

Informacja o zawarciu umowy


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Wykonanie kanalizacji sanitarnej w Łęgu Tarnowskim część II etap I.

Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miejski w Żabnie, do kontaktów: Danuta Białoszewska, Paweł Łazarz, ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, tel. (014) 645-65-60, fax (014) 645-64-20, e-mail: ugzabno@zabno.pl.

Adresy internetowe

Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): , www.zabno.pl.

Adres profilu nabywcy (URL):

Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL):

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Żabnie, do kontaktów: Danuta Białoszewska, Paweł Łazarz, ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, tel. (014) 645-63-73, fax (014) 645-64-20, e-mail: ugzabno@zabno.pl, adres internetowy : www.zabno.pl/przetpub/2006/21p06.htm.  

Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.

2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Środowisko, Budownictwo i obiekty komunalne.

Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) Opis

1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kanalizacji sanitarnej w Łęgu Tarnowskim część II etap I.

1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane.

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Łęg Tarnowski.

1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.

1.4) Informacje na temat umowy ramowej:

Czas trwania umowy ramowej:

Wartość umowy ramowej:

Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:

1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą :  „Wykonanie kanalizacji sanitarnej w Łęgu Tarnowskim część II etap I” – a dokładny jego zakres określony został w projekcie budowlanym, przedmiarze robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ.

1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego:

1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci :

1.       Nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

2.       Uprawnieni do występowania w obrocie prawnym , zgodnie z wymaganiami ustawowymi.

3.       Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny.

4.       Posiadający uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności a w szczególności uprawnień wymaganych przez Prawo budowlane.

5.       Zatrudniają co najmniej 15 pracowników.

6.       Wyrażą zgodę na wydłużone terminy płatności faktur do 30 dni od daty otrzymania faktur przez zamawiającego.

7.       Udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na minimum 36 miesiące.

8.       Wykonali w ostatnich 5 latach przynajmniej trzy zadania których wartość każdego przekracza
1 000 000,00 zł.

9.       Których średni obrót roczny za ostatnie 3 lata przekroczył 1 500 000,00 zł – należy dołączyć bilans lub Pit.

10.   Którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

11.   Którzy posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1 000 000,00 zł

2) Ocena spełnienia tych warunków nastąpi na podstawie dokumentów wymienionych w punktach 9 niniejszej SIWZ, tj :

1.       Oferta na wykonanie zamówienia wg wzoru określonego w  załączniku nr 1.

2.       Oświadczenie, że oferent spełnia wymogi określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy , wg wzoru określonego w  załączniku nr 2.

3.       Wypełniony kosztorys ofertowy zgodny z przedmiarem robót - załącznik nr 8.

4.       Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5.       Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.

6.       Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

7.       Aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

8.       Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

9.       Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzone drukiem DRA-rozliczenie z ZUS za  miesiąc czerwiec 2006 r.

10.   Wykaz wykonanych robót, doświadczenie oferenta w zakresie realizacji zamówień o podobnym charakterze, wg wzoru określonego w załączniku nr 3 z ostatnich 5 lat – minimum 3 roboty o wartości powyżej 1000 000,00 zł każda, potwierdzone referencjami.

11.   Informacja o kierownictwie firmy, wykaz osób nadzorujących realizacje zadania  - należy załączyć uprawnienia kierowników poszczególnych branż wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 5.

12.   Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium.

13.   Polisę lub inny dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1 000 000,00 zł.

14.   Zaakceptowany przez oferenta wzór umowy zgodny z załącznikiem nr 6.

15.   Proponowany harmonogram rzeczowo-finansowy.

16.   Informacje o podwykonawcach – załącznik nr 5a.

17.   Wykaz sprzętu – załącznik nr 4.

18.   Informacja o sytuacji finansowej. Oferent musi dołączyć bilans oraz rachunek zysków i strat za ostatnie trzy lata bilansowe  (w przypadku oferentów nie zobowiązanych do sporządzania bilansu – dołączą oni informację określającą obroty, zysk, oraz zobowiązania i należności ogółem).

19.   Informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy do 1 000 000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.24.10-9, 45.23.24.23-3.

1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

2) Wielkość lub zakres zamówienia : powyżej 60 000 EURO.

3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach :4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium: Oferent wniesie wadium w wysokości 30 000,00 zł, słownie: trzydzieści tysięcy zł.

III.2) Warunki udziału

Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne

Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci :

12.   Nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

13.   Uprawnieni do występowania w obrocie prawnym , zgodnie z wymaganiami ustawowymi.

14.   Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny.

15.   Posiadający uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności a w szczególności uprawnień wymaganych przez Prawo budowlane.

16.   Zatrudniają co najmniej 15 pracowników.

17.   Wyrażą zgodę na wydłużone terminy płatności faktur do 30 dni od daty otrzymania faktur przez zamawiającego.

18.   Udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na minimum 36 miesiące.

19.   Wykonali w ostatnich 5 latach przynajmniej trzy zadania których wartość każdego przekracza
1 000 000,00 zł.

20.   Których średni obrót roczny za ostatnie 3 lata przekroczył 1 500 000,00 zł – należy dołączyć bilans lub Pit.

21.   Którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

22.   Którzy posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1 000 000,00 zł

2) Ocena spełnienia tych warunków nastąpi na podstawie dokumentów wymienionych w punktach 9 niniejszej SIWZ.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Ocena spełnienia tych warunków nastąpi na podstawie dokumentów wymienionych w punktach 9 niniejszej SIWZ.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie VIII 1.5. niniejszej specyfikacji muszą być:

1.       Oferta na wykonanie zamówienia wg wzoru określonego w  załączniku nr 1.

2.       Oświadczenie, że oferent spełnia wymogi określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy , wg wzoru określonego w  załączniku nr 2.

3.       Wypełniony kosztorys ofertowy zgodny z przedmiarem robót - załącznik nr 8.

4.       Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5.       Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.

6.       Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

7.       Aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

8.       Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

9.       Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzone drukiem DRA-rozliczenie z ZUS za  miesiąc czerwiec 2006 r.

10.   Wykaz wykonanych robót, doświadczenie oferenta w zakresie realizacji zamówień o podobnym charakterze, wg wzoru określonego w załączniku nr 3 z ostatnich 5 lat – minimum 3 roboty o wartości powyżej 1000 000,00 zł każda, potwierdzone referencjami.

11.   Informacja o kierownictwie firmy, wykaz osób nadzorujących realizacje zadania  - należy załączyć uprawnienia kierowników poszczególnych branż wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 5.

12.   Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium.

13.   Polisę lub inny dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum
1 000 000,00 zł.

14.   Zaakceptowany przez oferenta wzór umowy zgodny z załącznikiem nr 6.

15.   Proponowany harmonogram rzeczowo-finansowy.

16.   Informacje o podwykonawcach – załącznik nr 5a.

17.   Wykaz sprzętu – załącznik nr 4.

18.   Informacja o sytuacji finansowej. Oferent musi dołączyć bilans oraz rachunek zysków i strat za ostatnie trzy lata bilansowe  (w przypadku oferentów nie zobowiązanych do sporządzania bilansu – dołączą oni informację określającą obroty, zysk, oraz zobowiązania i należności ogółem).

19.   Informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy do 1 000 000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia

1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:

2) Kryteria oceny ofert

2.1) Kryteria oceny ofert: cena 80%, długość okresu gwarancji 20%.

2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

3) Informacje administracyjne

3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabno.pl/przedpub/2006/21p06.htm . 

Opłata: 50,00 zł

Warunki i sposób płatności:  przelew

3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu:

3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2006 godzina 09.45.

3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.

3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.08.2006, godzina 10:00, miejsce : Urząd Miejski w Żabnie.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie.

2) Informacje dodatkowe:

3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.07.2006.

 

Załączniki do pobrania :

Plik w formacie PDF

SIWZ

Plik w formacie PDF

Przedmiar robót

Plik w formacie PDF

Projekt budowlany

Plik w formacie PDF

Specyfikacje techniczne