Burmistrz Żabna ogłasza przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu i oprogramowania komputerowego.

SIWZ można odebrać w UM w Żabnie pokój nr 20 w godzinach od 8.00-12.00 – tel. 014 645 65 60.

 

Oferty należy składać  w zaklejonych kopertach w Urzędzie Miejskim w Żabnie pok. nr 10 do dnia  20.05.2005 rok do godziny 9.45.

 

Otwarcie ofert odbędzie się w tym samym dniu o godzinie 10.00.

Opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci :

Uprawnieni do występowania w obrocie prawnym , zgodnie z wymaganiami ustawowymi.

Udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na minimum 12 miesięcy.

Złożą dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań.

 Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

Oferta na wykonanie zamówienia.

Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Zaakceptowany przez oferenta wzór umowy zgodny z załącznikiem nr 1.

Deklaracja zgodności sprzętu – certyfikat CE wg dyrektyw UE

 

Termin wykonania do 30.06.2005 r.

Jedynym kryterium jest cen. Zamawiający nie wymaga wadium.

Oferent jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert.

 

 

 

Żabno, 02.05.2005 r.